سپیدارتک
0

هیوندای کنا برقی مدل 2023 معرفی شد

هیوندای کنا برقی مدل ۲۰۲۲ معرفی شد

خودروی برقی 2022 هیوندای کنا با ظاهری جدید و تغییر در ویژگی ها و فضای داخلی برای رقابت با تسلا و کراس اوور شورولت بولت EUV به بازار آمریکا معرفی شده است.

هیوندای کنا الکتریک مانند مدل بنزینی 2022 تازه به نظر می رسد و در تجهیزات و فضای داخلی تغییراتی ایجاد خواهد شد. طبق موتور ترند ، گزارش های زیادی درباره تغییر هیوندای کنا در اروپا برای بازار اروپا گزارش شده است. اما گزارش های کمی به تفاوت اساسی نسخه اروپایی و آمریکایی کنا برای سال 2022 اشاره دارد.

چهره‌ی جدید هیوندای کنا برقی

نمای جلوی 2022 هیوندای کنا از طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود. چراغ های جلو باریک تر هستند و نمای کلی آن از قبل بارزتر است. تله های خاکی اکنون به جای خاکستری پلاستیکی در مدل استاندارد N Line ، رنگ بدنه دارند. در حالی که در عقب خودرو چراغ های عقب باریک تر ، یک طرح چراغ عقب جدید و یک چراغ عقب با سپر عقب جدید وجود دارد. به طور کلی ، تغییراتی که در ظاهر هیوندای کنا ایجاد شد ، خودرو را از خودرویی با ظاهری نه چندان زیبا به مدلی بسیار زیبا تبدیل کرد.

در زیر محفظه براق فلزی ، موتور الکتریکی تک رانده قرار دارد که هنوز هم 201 اسب بخار قدرت ارائه می دهد. و گشتاور 394 نیوتن متر ، این نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. پیشرفت در فن آوری تایر ، توانایی بین کشوری خودروی الکتریکی 2020 کنا را افزایش داده است. در نتیجه ، هیوندای کنا الکتریک جدید باید با هر بار شارژ بیش از 415 کیلومتر مسافت طی کند. ما می گوییم “او باید قادر باشد”؛ زیرا توانایی ناوبری فعلی براساس آزمون داخلی هیوندای ارزیابی می شود و سازمان حفاظت محیط زیست به طور رسمی هیوندای کنا 2022 را رتبه بندی نکرده است.

آیا نسخه بنزینی 2022 کنا نیز در حالت برقی در دسترس خواهد بود؟

هیوندای فضای داخلی را تغییر می دهد نسخه بنزینی 2022 کنا نیز در حالت برقی در دسترس خواهد بود. این تغییرات شامل یک نمایشگر مرکزی بزرگتر 10/25 اینچی سازگار با Apple CarPlay و Android Otto ، چندین حاشیه جدید در اطراف داش ، پشتیبانی از چندین دستگاه بلوتوث و یک صفحه نمایش دیجیتال 10/25 اینچی در جلو است. همچنین مشتریان می توانند سیستم BlueLink هیوندای را ارتقا دهند ، که به مشتریان امکان می دهد وسیله نقلیه الکتریکی کنا را با استفاده از تلفن های همراه همراه خود رانندگی کنند. این ویژگی اطلاعات مهمی در مورد دامنه رانندگی موجود ، زمان شارژ و محل ایستگاه های شارژ اطراف در اختیار رانندگان قرار می دهد.

وضعیت شارژ کنا جدید

هیوندای کنا الکتریک به لطف سیستم شارژ فعلی خود قادر است در 47 دقیقه ظرفیت باتری را از 10 درصد به 80 درصد برساند و این به لطف اتصال به شارژر سریع سطح 3 DC امکان پذیر است. اگر راننده بخواهد از شارژ سطح 2 (به عنوان مثال اتصال 240 ولت) استفاده کند ، شارژ باتری 100 درصد بیش از 9 ساعت طول می کشد.

تا سال 2022 ، همه نسخه های هیوندای کنا یک جلوپنجره ضد صدا و عایق جدید در قسمت جلوی داشبورد و همچنین عایق بندی بهبود یافته در قسمت بار دریافت می کنند. بدون صدای رانندگی که بتواند مسافران را ناراحت کند ، سر و صدای Kena جدید راحت تر از گذشته است.

مقامات هیوندای می گویند تغییرات جدید باید باعث کاهش صدا ، لرزش و ناراحتی در کابین کنا شود.

به نظر شما این مطلب چه اندازه مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

نظرات پس از بررسی مدیریت منتشر خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =