سپیدارتک
0

ون برقی پژو e-Partner مدل 2023 معرفی شد

ون برقی پژو e-Partner مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

پژو از ون برقی e-Partner برای بازار اروپا رونمایی می کند. این خودرو از یک موتور الکتریکی با قدرت 134 اسب بخار و 260 نیوتن متر گشتاور استفاده می کند و تا پایان امسال در کشورهای اروپایی در دسترس خواهد بود.

پژو وانت برقی e-Partner را رسماً برای بازار اروپا معرفی کرده است. به گفته کارسکوپس ، این ماشین الکتریکی به مجموعه ون برقی خودروساز فرانسوی از جمله وانت e-Expert می پیوندد.

معرفی ون برقی پژو e-Partner مدل ۲۰۲۱ برای بازار اروپا

جدیدترین خودروی الکتریکی تجاری سبک پژو (LCV) بر اساس پلت فرم مدولار EMP2 ساخته شده و از یک موتور الکتریکی با قدرت 134 اسب بخار و 260 نیوتن متر گشتاور در زیر کاپوت خود استفاده می کند که باتری 50 کیلووات ساعتی لیتیوم یون کار می کند.

نحوه شارژ e-Partner

مقامات پژو ادعا می کنند که ون برقی e-Partner در 11.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن به 129 کیلومتر در ساعت محدود می شود و حداکثر ظرفیت سفر آن طبق استاندارد WLTP 275 کیلومتر است (171 مایل) باتری را می توان در پنج ساعت با یک وال باکس کامل 11 کیلوواتی یا در مدت 30 دقیقه در یک ایستگاه 100 کیلوواتی تا 80 درصد ظرفیت شارژ کرد. این مدل با دو نوع شارژر داخلی ارائه می شود که شامل شارژر تک فاز 4.7 کیلووات و سه فاز یک شارژر 11 کیلوواتی به عنوان گزینه است.

رانندگان می توانند از سه حالت رانندگی به نام Echo ، Normal و Power استفاده کنند که حداکثر قدرت و گشتاور آن فقط در حالت رانندگی Power موجود است. حالت اکو 80 اسب بخار قدرت و 190 نیوتن متر گشتاور و حالت عادی 107 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد. حالت ترمز متوسط ​​و افزوده شده نیز در نظر گرفته شده است ، حالت دوم بازیابی انرژی ترمز را به حداکثر می رساند.

ون برقی پژو e-Partner 4.4 می تواند بارهای تا 800 کیلوگرم را حمل کند

حداکثر ظرفیت حمل ون برقی پژو e-Partner 4.4 متر مکعب (4400 لیتر) است و می تواند بارهای تا 800 کیلوگرم را حمل کند و حداکثر ظرفیت یدک کشی آن 750 کیلوگرم است. ون برقی e-Partner در دو نسخه با فاصله محوری متفاوت شامل نسخه استاندارد 4.4 متر و نسخه طولانی 75.4 متر به مشتریان ارائه می شود. این وانت برقی در دو نوع حرفه ای و آسفالت قابل سفارش است و در نسخه حرفه ای نیز از کابین مسافربری با پنج صندلی استفاده شده است.

این ون مخصوصاً از سیستم i-Cockpit و کنترل e-Toggle استفاده می کند که به رانندگان امکان انتخاب حالت پارک ، معکوس ، رها سازی و حرکت و سوئیچ جداگانه برای جابجایی بین سه حالت رانندگی (عادی ، اکو و قدرت) را می دهد. ) وجود دارد. علاوه بر این ، پژو e-Partner دارای ناوبری ماهواره ای با قابلیت ارسال بلافاصله هشدارهای راهنمایی و رانندگی و آماده سازی سیستم تهویه مطبوع قبل از ورود به کابین از طریق صفحه لمسی یا برنامه اختصاصی در تلفن های هوشمند و افزایش سرعت ایمنی عابر پیاده با سرعت شتاب 2 کیلومتر / ساعت با سرعت 2 کیلومتر در ساعت. مایل بر ساعت).

مشخصات فنی و ظاهری ون برقی e-Partner

وانت برقی پژو e-Partner تا پایان سال جاری در اروپا به بازار عرضه می شود و علاقه مندان در انگلیس اولین مشتریانی هستند که می توانند از ماه نوامبر آن را خریداری کنند.

به نظر شما این مطلب چه اندازه مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

نظرات پس از بررسی مدیریت منتشر خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =