سپیدارتک
0

فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۱ با آپشن ها و رنگ های جدید معرفی شد

فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۱ با آپشن ها و رنگ های جدید معرفی شد

فورد موستانگ شلبی GT500 2021 با گزینه های جدید و ترکیبی از رنگ های متنوع و زیبا به روز شده است که قیمت آن بین 10 هزار تا 18 هزار و 500 دلار خواهد بود.

جزئیات 2021 فورد موستانگ شلبی GT500 ، مجموعه کامل سال آینده ، از اوایل سپتامبر سال گذشته به طور رسمی و تصادفی منتشر شده است. در حالی که بزرگترین مدل اضافه شده به لیست این خودروی عضلانی ، موستانگ مک وان 2021 بود ، ما همچنین مطلع شدیم که بسته جدید دست زدن به فیبر کربن ، به همراه بسته رهگیری فیبر کربن 18،500 دلار و بسته هندلینگ 1500 دلار ، یکی از موستانگ است گزینه های فوق العاده اضافه می شوند

رنگ های جدید فورد موستانگ شلبی GT500

به گفته موتوروان ، در آن زمان ما از قیمت بسته ها اطلاع نداشتیم. اما اکنون ، به لطف فرم سفارش مشترک فورد ، ما از جزئیات دقیق قیمت اطلاع داریم. طبق گفته این شرکت ، بسته Carbon Fiber Handling یک گزینه 10،000 دلاری است و دقیقاً در زمره بسته های ذکر شده در بالا است. لیست پیکربندی موستانگ 2021 در زمان نوشتن مقاله در وب سایت فورد موجود نیست. اما ما قبلاً می دانیم که بسته جدید دارای رینگ های 20 اینچی فیبر کربن سیاه ، بسته های فن بالایی قابل تنظیم ، مخزن ذخیره بخار روغن ، فلپ Gurney و جمع کننده تقسیم است.

با توجه به بسته Track Pack 8500 دلاری ، خریداران از برخی ویژگی ها مانند بال بزرگ فیبر کربن ، صفحه نمایش داشبورد اختصاصی ، رینگ های فیبر کربنی و لاستیک Michelin Pilot Sport Cup 2 محروم خواهند شد.

رنگ های جدید فورد موستانگ شلبی GT500

سه رنگ جدید برای فورد موستانگ و شلبی GT500 وجود دارد که شامل زرد گربر (در تصویر) ، خاکستری گازدار و آبی ضد ماده است. از طرف دیگر ، فورد موستانگ مک وان از جت جنگنده خاکستری ، نقره نمادین ، ​​سیاه سایه دار ، سفید آکسفورد ، آبی پرزرق و برق ، نارنجی پیچ خورده و قرمز مسابقه ای با زرد گربر استفاده می کند.

متأسفانه ، شلبی GT350 و GT350R صف 2021 را ترک می کنند و باعث می شود GT500 تنها فورد موستانگ با آرم شلبی در خط تولید فورد برای سال های آینده باشد.

امیدواریم این مقاله که در زمینه اخبار خوردرو تهیه شده است برای شما مفید واقع شده باشد

به نظر شما این مطلب چه اندازه مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

نظرات پس از بررسی مدیریت منتشر خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یک =